Harjumaa Noorte Puhkpilliorkestri esinemised Ahvenamaal.

Algamas on HNPO 20. hooaeg ning taaselustunud traditsioon lõpetada tööaasta kontsertreisiga viis meid möödunud hooaja lõpetamiseks Ahvenamaale. Kose muusikakooli õpilastel on juba alates 1997. aastast olnud võimalus võtta osa maakondliku orkestri tegemistest. Meie selle aasta tublimad puhkpillimängijad, kes ei pidanud koormavaks ka suvevaheajal pilli puhuda, olid Kristo Varul ja Martin Malk.

Harjumaa Noorte Puhkpilliorkester Mariehamnis

Martin Malk kirjutab.
“HNPO 2016-2017 hooaja lõpetamine sai alguse Saue muusikakoolis, kus harjutasime reisi lugusid. Hommikul vara sõitsime laevaga Helsingisse. Peale saabumist hakkasime sõitma bussiga Galtby suunas. Reisisaatja rääkis palju huvitavat soome kultuurist. Läbisime imelise loodusega Turu saarestiku. Õhtuks jõudsime Ahvenamaa saarestiku ühele lõunapoolsemale saarele, mille nimi oli Kökari. Külastasime Kökari Püha Anna kirikut ja kloostrivaremeid kaljusel rannal. Majutuskohas tegime proovi järgnevateks kontsertideks. Pika päeva lõpetasime grilliõhtuga. Hommikul enne saarelt lahkumist andsime oma esimese kontserdi. Ees ootas 2,5 tunnine seilamine praamil maaliliste saarekeste vahel. Edasi sõitsime bussiga läbi Lumparlandi ja Lemlandi saarte pealinna – Mariehamni. Linna keskväljakul toimus meie teine kontsert. Külastasime Bomarsundi kindlusevaremeid, Jan Karlsgardi vabaõhumuuseumi. Hilisõhtul sõitsime Silja Symphonyga Helsingisse. Hommikul ootas meid ees sõit Fiskarsisse. Tutvusime linnaga, veetsime mõnusalt aega ja andsime oma viimase kolmanda kontserdi, mis osutus kõige menukamaks.”

Puhkpilliõpetajana jääb mul ainult tunda rõõmu ja loota, et Kose vallast sirguks järjest rohkem särtsakaid poisse-tüdrukuid kelle tõsine tahtmine on puhkpillimängu oskuse omandamine.

Minu osalemist HNPO koolitusreisil Ahvenamaale toetas Kose vald. Aitäh!